Ghana #40 - Reisverslag uit Nkoranza, Ghana van Senne Bours - WaarBenJij.nu Ghana #40 - Reisverslag uit Nkoranza, Ghana van Senne Bours - WaarBenJij.nu

Ghana #40

Door: Senne Bours

Blijf op de hoogte en volg Senne

19 Mei 2019 | Ghana, Nkoranza

Zondag 19 mei

Ik was al wakker voordat de wekker ging, maar dat had ik al verwacht. Ik ben in de ochtend met Shar naar het dorpje gegaan om nog eens rond te kijken. Het is tenslotte ons laatste weekend hier in Nkoranza. We hebben wat ananas gekocht en watermeloen en ik heb zelf nog gummen gekocht. 72 om precies te zijn. Het ging perongeluk. Die man zei dat de gum 10 cedi was en dat heb ik eerlijkgezegd wel voor over en voor ik het wist kreeg ik het hele pakje in mijn handen geduwd. Dus nu heb ik 72 gummen uit Ghana. Ik heb er zeker weten geen spijt van. Toen we terug kwamen bij PCC zijn we lekker in het zonnetje gaan zitten, want in de ochtend is het nog best te doen. Zo rond 12 uur zijn we nog even wat gaan eten. We aten trouwens de macaronisalade van zaterdag, want we hadden voor 2 dagen gemaakt. Alleen hadden we niet veel meer omdat het zo lekker was! We zijn daarom in de avond ook tante Annie gaan halen. Ook vandaag hadden we niet veel uitgevoerd. We hadden niks speciaals meer gepland voor de rest van dit weekend. Het enige wat we hebben gedaan is zonnen, eten, slapen en zingen. Met z'n zessen maak je het toch wel gezellig door wat muziek op te zetten en de leuke herinneringen op te halen van vanalles wat je op school hebt meegemaakt. Aan het einde van de avond zijn Shar en ik nog eens een keer in de tvroom gaan kijken en wat zijn de kinderen toch schattig. De helft lag te slapen en de andere helft was aan het dansen op de muziek van de film. We zagen ook de andere kinderen weer zitten bij night school en zijn daarna weer terug naar het huisje gegaan. Deze avond zijn we vroeg naar bed gegaan, omdat maandag de wekker weer vroeg staat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Senne

Ik ben een 20-jarige studente die vanaf 10 april zeven weken naar Ghana gaat om vrijwilligerswerk te doen. Via hier kun je mijn reis volgen!

Actief sinds 09 April 2019
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 6033

Voorgaande reizen:

10 April 2019 - 28 Mei 2019

Ghana 2019

Landen bezocht: