Ghana #31 - Reisverslag uit Nkoranza, Ghana van Senne Bours - WaarBenJij.nu Ghana #31 - Reisverslag uit Nkoranza, Ghana van Senne Bours - WaarBenJij.nu

Ghana #31

Door: Senne Bours

Blijf op de hoogte en volg Senne

10 Mei 2019 | Ghana, Nkoranza

Vrijdag 10 mei

Ik moet eerlijk zeggen, ik schrijf deze blog pas twee dagen later en sat is namelijk omdat we in het wekend naar Kumasi gaan. Ik vind het veel te leuk om uit het raampje van de trotro te kijken en cultuur en alle uitlaatgassen te snuiven van het land. Maar ik kan je wel al vertellen dat ik op deze dag vrij weinig heb gedaan. Ik heb namelijk in de nacht van donderdag op vrijdag geen oog dicht gedaan en heb de hele nacht niet geslapen. Verder heeft Shar ook haar bacteriën aan me overgedragen en voelt mijn keel als schuurpapier. Niet kort nadat ik hierachter kwam, begon ook mijn maag niet echt mee te werken. Ik had wel alle moed verzameld om te gaan wandelen maar de tijd vloog helaas niet voorbij. Na een uur te slenteren heb ik James te eten gegeven en daarna ben ik terug op bed gaan liggen. Ik hoopte dat ik nog wat kon slapen omdat ik afgelopen nacht volledig 8 uur slaap heb gemist, maar helaas. Het mocht niet baten. Ook nu deed ik geen oog dicht. En de misselijkheid hielp ook niet echt erbij. Daarom besloot ik om deze dag maar te verblijven in het huisje en geen special attention te geven. Wat ik wel heel jammer vond, omdat we langzamerhand richting 27 mei gaan. Bovendien gaan we het weekend naar Kumasi en hier wilde ik graag fit voor zijn. Tja en wat doe je als je een dag doorbrengt in bed? Netflix. Ik heb een aantal films gekeken, nog wat gelezen in mijn boek en muziek geluisterd. Ik viel bijna in slaap maar werd helaas wakker gemaakt om wat te eten. Maar vanwege mijn buikpijn had ik gekozen om dat maar niet te doen. Ik had alleen wat cola gedronken, was weer in bed gaan liggen en werd 3 uur later wakker. Ondertussen was het al avond, iedereen had al wat gegeten en was zijn eigen ding gaan doen. De misselijkheid was wat weggetrokken dus ik besloot toch wat fried rice te eten en hier heb ik toch wel van genoten. Ondanks dat mijn keel als schuurpapier voelde. Daarna ben ik weer in bed gaan liggen, heb nog een film gekeken en ben daarna gaan slapen. Kortom, ik heb vandaag dus niet veel gedaan. Erg jammer en ik hoop dat het over is voor het weekend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Senne

Ik ben een 20-jarige studente die vanaf 10 april zeven weken naar Ghana gaat om vrijwilligerswerk te doen. Via hier kun je mijn reis volgen!

Actief sinds 09 April 2019
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 6016

Voorgaande reizen:

10 April 2019 - 28 Mei 2019

Ghana 2019

Landen bezocht: